Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min nya blogg som handlar om den nya versionen av beverlyhills 90210. I denna blogg kommer ni få all senaste skvalller, bilder och mycket mer. Jag skapade denna blogg eftersom jag har ett stort intresse av själva serien och utav karaktärerna. Jag skulle egentligen heta något med 90210.blogg.se men det gick inte eftersom man får inte använda siffror! Så därför heter jag Nyabeverlyhills.blogg.se. Alltså den nya verisonen av Beverlyhills 90210.
Hoppas ni följer min blogg!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Va kul kommer följa din blogg

2009-03-22 @ 13:40:17
Postat av: S.

Fan ja e nt den första som kommenterar ))):

Skitfin blogg, kmr så följa den ^^

Du kmr få höra mer av mig :D

2009-03-22 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0